O1 kontrolka świec żarowych i spalin (bez objawów)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • buldoggg
    Classic
    • 2017
    • 0

    O1 kontrolka świec żarowych i spalin (bez objawów)

    Zamieszczone przez tasek
    dzie valvo bo mam zapas 16l
    no to co tutaj się zastanawiać , masz 16L dobrego oleju i nie ma co kombinować i wywalać kasę ,
    Zamieszczone przez tasek
    do espace neste 0w40 + ceratec
    a to jak już uważasz ale ja bym też zalał tam Valvoline, to dobry olej i naprawdę nie ma co kupować Neste skoro masz zapas "Valvo" - nie szkoda Tobie $ :roll:
  • buldoggg
    Rider
    • 2014
    • 347
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    O1 kontrolka świec żarowych i spalin (bez objawów)

    Na wstępie napisze że nie było takie problemu na forum (obie kontrolki nie gasną lub źle szukałem (jestem od paru dni na forum)

    Witam.mój problem polega na tym,że rzadko(bardzo rzadko) przy włączaniu silnika zaświeca się równocześnie kontrolki od świec żarowych(pentelka,lasso) i spalin,kontrolki nie gasną(dopiero po wyłączeniu silnika i zamknięciu drzwi z pilota i ponownym uruchomieniem,wtedy wszystko jest ok)problem jest taki że nie mam pojęcia o co może chodzić ponieważ NIE MA ŻADNYCH OBJAWÓW,silnik pracuje równo,zapala od szczału,i samochód nie traci mocy,czyli jak pisałem bez objawów(oprócz pojawiających się czasem żółtych kontrolek,proszę o pomoc



    silnik 1.9 tdi alh

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Napisz co masz na myśli pisząc kontrolka spalin, i kolejne pytanie czy podłączałeś komputer i odczytywałeś błędy ?
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • buldoggg
        Rider
        • 2014
        • 347
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        kotrolka silnika(zółta) i kontrolka od świec (zółta) pala się równocześnie,i podczas jazdy z tymi kontrolkami nic się nie dzieje,a jak odpalę auto i świeca(bardzo rzadko się to zapali)to wyłączam silnik wychodzę z auta zamykam,i ponownie wchodzę do auta i odpalam i kontrolki znikają,nie podłączałem do kompa ponieważ muszę się gdzieś udać na odczyt ponieważ nie mam kabla itp.

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Bez podłączenia pod kompa nic nie wywróżymy, poszukaj kogoś na forum z Twojej okolicy i pogadaj, ktoś na pewno się znajdzie.

          Tutaj masz linka do listy osób:

          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • buldoggg
            Rider
            • 2014
            • 347
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            a powiedz mi K_Popiel jaki kabel kupić możesz zapodać linka ? bo nie znam sie na tym(kupie kabel najlepiej z programem lub ściągnę z jakiegoś linka) a później będę się martwił jak to podłączyć itp bo wole kupić i się nauczyć niż płacić za każdym razem

            to jak....pomoże ktoś ? (odświeżam)

            Komentarz

            • K_Popiel
              Rider
              • 2010
              • 608

              #7
              Optymalnym rozwiązaniem byłby oryginalny VCDS:

              VCDS

              cena jak widać zaporowa
              ewentualnie zakup chińskiego klona tegoż interfejsu, tutaj polecam kontakt z kolegą innova z forum.

              tańszym rozwiązaniem jest oryginalny VCDS Lite:

              VCDS Lite

              trochę kosztuje i tylko samochody bez szyny CAN, czyli Octa 1 spokojnie do ogarnięcia.

              plus zwykły KKL od Viakena:

              KKL Viaken

              Najtańszym rozwiązaniem jest zakup samego kabla tego jak wyżej i poszukiwania softu w sieci.
              Pozdrawiam.
              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
              ------------------------------------------------------

              Komentarz

              • himi
                L&K
                • 2013
                • 1115
                • Octavia II (1Z3)
                • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                #8
                Żonie na trasie w ciągu ostatnich 500 km dwukrotnie zapaliła się, mrugając kontrolka świec. Żadnych objawów poza sygnalizacją. Dzisiaj rano auto poszło na warsztat z sugestią, że może czujnik stop. A jednak nie - mech powiedział, że komp wskazał jedynie wypalania DPF dwa razy na ostatnie 550 km.
                Byłem pewien, że proces wypalania sygnalizowany jest kontrolką DPF, ale ponoć niekoniecznie. Auto to Fabia II CR 1,6 TDI.

                Komentarz

                Pracuję...